دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام خیلی ممنونم به همراه متن
ای اف جی موزیک.آهنگ های ایرانی افغانی و...
دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام خیلی ممنونم به همراه متن
سه شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 1:45 | بازدید : 2912 | نویسنده : محمد علی | ( نظرات )

  Hamed%20Hakan%20 %20Kheili%20Mamnoonam دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام خیلی ممنونم

متن آهنگ جدید حامد هاکان به نام خیلی ممنونم :

خیلی ممنونم از تو که این حس و به من دادی

با تو می مونم چون که می دونم خیلی دوستم داری

خیلی ممنونم از تو که این حس و به من دادی

با تو می مونم چون که می دونم خیلی دوستم داری

یه لحظه یه نگاه به اون چشمای تو کردم من

یه خنده یه صدا به تو میگم دوست دارم من

یه لحظه یه نگاه به اون چشمای تو کردم من

یه خنده یه صدا به تو میگم دوست دارم من

دوست دارم من به عشق تو عادت کردم

هر کاری تو زندگیم واست کنم کم کردم

خیلی دوست دارم من به عشق تو عادت کردم

هر کاری تو زندگیم واست کنم کم کردم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد هاکان به نام خیلی ممنونم

♫♫♫♫♫♫

این قلب من با تو دیوونه میشه بد جوری

د یالا عشق من پاشو دوست دارم همین جوری

همین جوری ، همین جوری

یه لحظه یه نگاه به اون چشمای تو کردم من

یه خنده یه صدا به تو میگم دوست دارم من

یه لحظه یه نگاه به اون چشمای تو کردم من

یه خنده یه صدا به تو میگم دوست دارم من

دوست دارم من به عشق تو عادت کردم

هر کاری تو زندگیم واست کنم کم کردم

خیلی دوست دارم من به عشق تو عادت کردم

هر کاری تو زندگیم واست کنم کم کردم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد هاکان به نام خیلی ممنونم

♫♫♫♫♫♫

خیلی ممنونم ، خیلی ممنونم ،  خیلی ممنونم

خیلی ممنونم از تو که این حس و به من دادی

با تو می مونم چون که می دونم خیلی دوستم داری

خیلی ممنونم از تو که این حس و به من دادی

با تو می مونم چون که می دونم خیلی دوستم داری

یه لحظه یه نگاه به اون چشمای تو کردم من

یه خنده یه صدا به تو میگم دوست دارم من

یه لحظه یه نگاه به اون چشمای تو کردم من

یه خنده یه صدا به تو میگم دوست دارم من

دوست دارم من به عشق تو عادت کردم

هر کاری تو زندگیم واست کنم کم کردم

خیلی دوست دارم من به عشق تو عادت کردم

هر کاری تو زندگیم واست کنم کم کردم

 MP3 – 128

Hamed Hakan – Kheili Mamnoonam



موضوعات مرتبط: Music Irani , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
استقلال کلاب(علی) در تاریخ : 1393/3/24/6 - - گفته است :
داداش برو تو لوگو دوستان لوگو تو گذاشتم اگه میخوای بنر افقی تبادل کنیم بنرت رو تو قسمت حامیان ما میذارم و تو هم باید بالا وبت بزنی قبوله؟
پاسخ:کد بنرت رو بفرست کد بنر ما تو قسمت لوگوی دوستان هست

<-CommentGAvator->
ali در تاریخ : 1393/3/20/2 - - گفته است :
میخوام با شما تبادل بنر کنم انجام میدید؟

برام بنر بساز و داخلش بنویس بنر دوستان اسم سایتمم توش نوشته باشه
پاسخ:باشه ما را به عنوان ای اف جی موزیک لینک کنید و بنر ما را در وب خود قرار دهید.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را به عنوان ای اف جی موزیک و به  آدرس   AFGMUSIC.IRلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 65
:: کل نظرات : 105

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 309
:: بازدید هفته : 311
:: بازدید ماه : 744
:: بازدید سال : 1270
:: بازدید کلی : 220525